Encamientos na visita al MUXA pa embrivir los riesgos andada del COVID-19

El Muséu del Xurásicu d´Asturies (MUXA) adaptó les sos instalaciones y servicios pa contribuyir a embrivir los riesgos d´andada del virus COVID-19. Pa ello tuvo en cuenta les distintes instrucciones y encamientos ellaboraos pol Ministeriu de Sanidá y l´Institutu de Calidá Turística. Esti postreru desenvolvió una guía específica pa Museos y Sitios Culturales a pidimientu de la Secretaría d´Estáu de Turismu na que collaboraron distintos axentes sociales, espertos y entidaes culturales.

Antes de visitar el Muséu del Xurásicu d´Asturies

• L´aforu del equipamientu va ser amenorgáu conforme a la normativa vixente, polo que s´encamienta l´alquisición de la entrada online al traviés de la web o del serviciu de venta telefónica al traviés del teléfonu 985 185 860, disponible de llunes a vienres de 10:00 a 14:00 hores.
  • Ruégase puntualidá y ye imprescindible allegar dientro del horariu reserváu pa cumplir col aforu.
  • La visita al equipamientu va ser llibre. Pónense a disposición del públicu los siguientes documentos dixitales:
  • El Muséu cunta con una programación recurrente online pa tolos públicos (talleres, cuentacuentos, emisión d´audiovisuales y xuegos y pasatiempos didácticos). Consulte los apartaos d´axenda y noticies de la nuesa web.
  • Temporalmente nun tán disponible  l´Área de Descansu nin el Parque Infantil. Tampoco tán disponibles los interactivos nin les audioguíes.

El día de la visita

• Caltenga la distancia de seguridá interpersonal (ente unidá familiar o de convivencia) en tou momentu.
  • Ye obligatorio l′usu de mázcara na visita al Muséu.
  • Siga´l percorríu encamentáu pa la visita y circule preferiblemente pola derecha.
  • Aconséyase´l pagu con tarxeta de creitu en tolos servicios del Muséu.
  • Empreste atención a les indicaciones y encamientos detallaos na cartelería informativa.
  • Ruégase nun tocar les superficies, vitrines y los fósiles y répliques del esterior.
  • L´usu del ascensor ta llimitáu a una persona, quitando nos supuestos de persones que puedan precisar asistencia.
  • Siga los encamientos hixénico-sanitaries nel usu de los aseos.
  • Nos accesos a recepción, tienda y baños va disponer de dispensadores de xel desinfestante.
  • Disponemos de guantes d´un solu usu pal so usu de taquilles, puntu de recarga de vehículos eléctricos y tienda. Nun ta permitío tocar los productos. Solicite ayuda al asistente.
  • Nun tán disponibles les máquines de venta automática.
  • Mientres el percorríu ponemos a la so disposición papeleres con tapa y pedal pa la xestión de los sos residuos.
  • Recurra a los nuesos asistentes pa cualquier dulda o consulta. Tamos p´ayudar.

Recordatoriu de midíes hixénicu-sanitaries

• Realice una hixene de manes frecuente (llaváu con agua y xabón o soluciones alcohóliques).
  • Caltenga 1,5 metros de distancia interpersonal.
  • Ye obligatorio l′usu de mázcara na visita al Muséu.
  • Al tusir o espirriar, cubra la boca y la ñariz con pañuelos desechables o col coldu flexionáu.
  • Evite tocar los güeyos, la ñariz y la boca, una y bones les manes faciliten la so tresmisión.
  • Si presenta dalgún síntoma (fiebre, tos o dificultá respiratoria y amás dolor muscular o de cabeza), llame a los teléfonos 984 400 100 – 900 878 232 o al 112.

#MUXAenCasa

El Muséu dispón de numberosos recursos dixitales pa poder esfrutar dende casa y aprender sobre los dinosaurios y el Xurásicu Asturianu. Toos ellos tán disponibles na web del MUXA, que s´actualiza costantemente.

Amás, puede siguir tola información rellacionada col Muséu en:

Contacta col Muséu