Xardín y Zona de xuegos

El xardín ocupa más de 7.000 metros cuadraos nos que conviven más de 6.000 plantes de 15 especies distintes, coles mesmes que formen impresionantes buelgues de dinosauriu que-y dan un matiz xurásicu.

Col tiempu xeolóxicu como filo conductor, los xardinos del Muséu reestructuráronse pa que´l visitante pueda realizar un percorríu entamáu polos trés periodos de la Era Mesozoica o Era de los Dinosaurios Triásicu, Xurásicu y Cretácicu-, afayando les répliques de los dinosaurios más conocíos d´esta Era, con información detallada de los mesmos, y diverses pieces orixinales del Xurásicu asturianu. Para esta primer fase del proyectu de reestructuración del esterior del MUXA cuntóse con una aportación económica de la Fundación Española pa la Ciencia y la Tecnoloxía - Ministeriu d´Economía, Industria y Competitividá.

Nel esterior del MUJA los visitantes pueden contemplar el retruque de cuatro dinosaurios, realizaos especialmente pal Muséu por Adolfo Cuétara, qu´amuesen dalgunos de los xéneros más representativos del Xurásicu (Diplodocus, Allosaurus, Dacentrurus y Camptosaurus). Amás, otres 16 répliques de grandes reptiles pertenecientes al Cretácicu dalgunos tan llamativos como´l Tyrannosaurus, el Triceratops o´l Carnotaurus-  van acompañar al públicu nel so viaxe pola Era de los Dinosaurios.

La zona acueye tamién répliques parciales de los yacimientos de icnitas de los cantiles de Tereñes, en Ribeseya, y de la playa de La Griega, en Colunga. Estes reproducciones permiten amosar al visitante les buelgues producíes por cuatro dinosaurios xurásicos de los que se pueden ver les sos répliques nel esterior del Muséu (tireóforos, saurópodos, terópodos y ornitópodos). Delles meses d´interpretación, en castellán y braille, completen la información sobre estos xacimientos a los que s´apuerta cómodamente gracies a una pasarela de madera.

Amás, el MUJA cunta con un caxón d´escavación asitiáu al llau de los xacimientos con buelgues que contien distintes répliques de fósiles de dinosauriu (dientes, garres, güesos…) pa que los más pequeños puedan conocer parte del trabayu d´un paleontólogu. El xardín complétase con material orixinal del Xurásicu asturianu como una buelga d´un dinosauriu terópodo, el tueru fosilizáu d´una conífera o´l rastru formáu por dos buelgues consecutives d´un terópodo, presentándose como un complementu esencial na visita a la esposición permanente del Muséu.

Les trés árees esteriores tán uníes per un senderu hormigonáu que va permitir l´accesu a esta nueva zona espositiva al campu tanto a persones usuaries de siella de ruedes como a carrinos de ñácaros y nácares.

Los más pequeños tienen amás otru aliciente alredor del MUXA: un parque infantil con cañicones, toboganes y xuegos personalizaos, colos dinosaurios como protagonistes.